Subscribe

RSS Feed (xml)

vineri, 12 august 2011

Cum mi-a schimbat viaţa proiectul Redescoperă România?

Înainte de a ajunge şi eu în Redescoperă România, auzisem ceva că umblă oameni faini pe acolo, că organizatorii sunt de gaşcă (chiar dacă ar putea cu foarte mare uşurinţă să fie cu nasul pe sus, pentru că şi-ar permite), cum unii şi-au făcut relaţii care, cu timpul, s-au transformat în afaceri şi cum toţi cei ajunşi în Redescoperă au devenit prieteni peste noapte. Asta m-a făcut să-mi doresc să ajung şi eu în cercul ăla exclusivist de bloggeri.

Articolul întreg îl puteţi citi aici: Cum mi-a schimbat viaţa proiectul Redescoperă România?

0 comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

Pentru ca blogul acesta nu mai e de actualitate, am oprit accesul la comentarii. Toate articolele se regasesc la noua adresa www.cemerita.ro - va astept acolo sa comentati.

WWW.CEMERITA.RO

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.