Subscribe

RSS Feed (xml)

vineri, 26 august 2011

Românii, veşnic nemulţumiţi

În cei 6 ani de când sunt în România am observat un lucru trist – românii sunt veşnic nemulţumiţi. Dacă e cald afară se plând că e prea cald, dacă e răcoare, nu le convine că e frig, dacă aşa, nu le convine, dacă invers, se plâng.

Am o fostă colegă care întotdeauna se plângea. De lucru, de tot ce poate, ea se plângea. Mereu. Am întrebat-o într-o zi unde ar vrea ea să fie de fapt, ce ar vrea să facă şi unde s-ar simţi bine, astfel încât să nu mai fie nevoită să se plângă mereu. Mi-a spus că în America. I-ar plăcea să meargă în America împreună cu soţul şi fiica ei. “Şi ce-o să faci acolo?” am întrebat-o. I-ar conveni să meargă în America şi să spele ceva, să facă curăţenie, orice ar face doar să fie acolo.

Întreg articolul se poate citi aici: Kingsley Nwabia, Nigeria.

0 comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

Pentru ca blogul acesta nu mai e de actualitate, am oprit accesul la comentarii. Toate articolele se regasesc la noua adresa www.cemerita.ro - va astept acolo sa comentati.

WWW.CEMERITA.RO

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.