Subscribe

RSS Feed (xml)

miercuri, 14 septembrie 2011

Cum a fost în Jameson Bus Sibiu?

La ora asta încă se mai chefuieşte în autobuzul Jameson parcat în seara asta în Sibiu.

Am fost şi eu la o sesiune de tasting de whiskey (apropos, cică whichey se spune în Irlanda şi SUA iar Scoţia şi Canada sunt fără e-uri, adică se spune şi scrie simplu whisky). Am învăţat câte puţin despre procesul de fabricaţie al Jameson whiskey şi ne-am dat cu părerea despre diferenţele dintre cel mai vândut whiskey Irlandez, cel mai vândut whiskey American şi cel mai vândut whisky Scoţian. Mie cică mi-a plăcut Jameson cel mai mult deci e de bine, nu m-am dat cu concurenţa. Ce-i drept, deocamdată nu sunt băutor înrăit de whiskey iar orice beau e bun sau prost în funcţie de starea mea de spirit.


0 comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

Pentru ca blogul acesta nu mai e de actualitate, am oprit accesul la comentarii. Toate articolele se regasesc la noua adresa www.cemerita.ro - va astept acolo sa comentati.

WWW.CEMERITA.RO

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.