Subscribe

RSS Feed (xml)

joi, 8 septembrie 2011

De ce urăsc eu Apple

E adevărat că Apple şi-a făcut o clientelă oarecum exclusivistă şi fidelă brandului până în pânzele albe. Dacă ar fi să aleg, şi eu aş prefera să-mi fie clienţi doar oameni cu bani care plătesc de 3 ori mai mult pe produsul meu decât pe alte produse similare. Mai bun un restaurant de lux decât o crâşmă la colţ de uliţă unde zecile de clienţi alcoolişti nu-mi dau atâţia bani cât îmi dă singurul client fitzos.

Din păcate, aceeaşi clienţi cu care se laudă Apple pentru că se închină în faţa brandului lor mă resping şi mă fac să nu-mi doresc să devin fan Apple. Nu cred că mi-ar plăcea să fiu considerat şi eu aşa fitzos.

Continuarea articolului aici: De ce urăsc eu Apple

0 comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

Pentru ca blogul acesta nu mai e de actualitate, am oprit accesul la comentarii. Toate articolele se regasesc la noua adresa www.cemerita.ro - va astept acolo sa comentati.

WWW.CEMERITA.RO

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.