Subscribe

RSS Feed (xml)

luni, 5 septembrie 2011

Hop şi eu cu Roşia Montana

Acum vreo 7 ani îmi aduc aminte că eram şi eu trecut printr-un blogroll de susţinători mindbomb deşi nu am dus niciodată o luptă reală împotriva cianurii de la Roşia Montana, singura mea implicare a fost că-mi doream în Sibiu o expoziţie cu afişele lor.

Anii au trecut, eu m-am copt puţin la minte, am realizat că nu trebuie să vorbesc despre lucruri pe care nu le cunosc aşa că m-am retras liniştit din toată lupta asta şi am lăsat pe alţii s-o facă. Dacă vă aşteptaţi să vă spun că Gold Corporation fură România sau că oamenii din Roşia Montana au nevoie de locuri de muncă şi de minerit, ghinion, n-o să o fac.

Care e problema mea totuşi?

Continuarea articolului se poate citi pe: Vasile Frank Timiş şi Roşia Montana

0 comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

Pentru ca blogul acesta nu mai e de actualitate, am oprit accesul la comentarii. Toate articolele se regasesc la noua adresa www.cemerita.ro - va astept acolo sa comentati.

WWW.CEMERITA.RO

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.