Subscribe

RSS Feed (xml)

marți, 20 septembrie 2011

Un Biz mai altfel – mare, transformat, funny.

Parcă mai ieri Revista Biz venea pentru prima oară la Sibiu cu tot cu bloggeri de top în spate. Unul dintre ei era Chinezu care atunci şi aici a lansat Blogal Initiative, un fel de agenţie care pune bloggerii la lucru. Numai bine că încă din secunda doi, Blogal Initiative a început campanie după campanie. Am tot privit de la depărtare iar azi, la ora 1:54, sunt gata să mă implic. Pentru că de data asta e vorba chiar de Revista Biz care vine cu o campanie pe gustul meu.

Ce mi s-a dat de făcut?

Trebuie să-mi imaginez cum se poate promova inedit şi cât mai creativ Revista Biz, revista printată. Şi acum mă uit la hârtia din faţa mea cu multe liniuţe şi desene mici şi înghesuite, ideile mele. Am tăiat pe parcurs, am compilat şi mi-a ieşit aşa:

0 comentarii:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Trimiteți un comentariu

Pentru ca blogul acesta nu mai e de actualitate, am oprit accesul la comentarii. Toate articolele se regasesc la noua adresa www.cemerita.ro - va astept acolo sa comentati.

WWW.CEMERITA.RO

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.